maandag 3 mei 2010

Was van plan vandaag eens echt een vrije dag te nemen maar het weer werkte tegen zodat ik tcoh ineens weer achter de computer zat. Ik heb net Ding 15 podcast bekeken en wat me opvalt is dat ik het meeste totaal niet interessant vindt. Ik zou zo graag de boekbesprekingen voor RTVAlkmaar van de afgelopen weken op onze eigen site zetten, omdat mensen me daar een paar keer om hebben gevraagd. Angel, zou jij mij kunnen leren hoe ik dat moet doen? Misschien kunnen we daar van de week eens even naar kijken.Marktkoopman

1 opmerking:

  1. Ik denk dat we dat met Rita en Caroline op moeten nemen en het bedrijf dat de website "levert".
    Kun je nog iets zeggen over andere toepassingen voor ding 14 én 15? Is het chatten nog gelukt, zie je mogelijkheden voor de bieb?

    BeantwoordenVerwijderen