dinsdag 11 mei 2010

Ding 14 MSN, IM

Angel,je gelooft het niet maar ik ben weer helemaal enthousiast geworden van dat IM en MSN. Ik heb net een tijdje met een universtiteitsbibliotheek in Istambul zitten chatten, want ik had nog een paar ingewikkelde vragen over het oversteken van de grens via Koerdistan naar Syrie omdat ik een dag naar Aleppo wil (misschien). Ik vind het toch jammer dat Aladin is gestopt, dat hebben we laten lopen. Zou je de chat kunnen inzetten als mensen een leuke boekentip willen? Als ik baliedienst heb wil ik best online met mensen die instant een tip willen (ik ben bang dat collega's daar niet blij mee zullen zijn ook vanweg de baliebezetting). Maar ik weet zeker dat er een behoefte gecreeerd kan worden. Zullen we het eens uit gaan proberen, ik word zo vaak aangesproken op leestips voor de vakantie.

1 opmerking:

  1. Ik ben wel voor een chatservice, maar mordicus tegen chatten tijdens de baliediensten. Je zei het zelf ook: er moet wel direct geantwoord worden. En dat kan niet tijdens de baliediensten.

    BeantwoordenVerwijderen