labels zijn maar dingen die je zelf belangrijk vindt. Tags. Soms verbaas je me ook wel met je labels. Kennelijk gebruik je soms labels die voor jou volkomen logisch zijn, maar waarvan ik me afvraag hoe je er aan komt. Ik zou het op prijs stellen als je wat meer oorzaak en gevolg weet aan te geven in je posts. Kop & Staart. Begin & Eind.
Soms even wat minder hard rennen, wat vaker om je heen kijken of er nog stervelingen zijn die je (kunnen) volgen.
O, en als erkend gebruikmaker van winkels lijkt het me ook handig wanneer je oog houdt voor de klant: diegene waaraan je je spullen (of boodschap) verkoopt. Ik weet dat de klant hoog in je vaandel staat, maar als klant van je blog weet ik niet precies wat ik aan je heb. Wat verkoop je?
Ik ben al ruim jaar 30 jaar bibliothecaris en heb me helemaal uit kunnen leven in alles wat ik leuk vind. Heb de eerste OR van Nederland binnen de bibliotheekwereld opgezet, heb 20 jaar radiowerk gedaan o.a. 10 jaar het programma De blauwbilgorgel (Prins Berhard cultuurpijs van 100.000 gulden) en LOL lezen op locatie, heb in dat programma bijna alle schrijvers van nederland wel eens geinterviewd, ook een half jaar Het televisie programma De razende bol,ook nog een jaar bij Max gezeten met boekbesprekingen, verder Bibliofoonmedewerker (ALADIN) van het eerste uur en nog veel meer, heb twee jaar geleden een boek geschreven "Tijd van onschuld" waarin ik het drama van mijn jeugd (het afstaan van een kind)heb verwoordt. Er zijn nu 40.000 exemplaren verkocht en ik geef lezingen door heel Nederland. ik heb een eigen website www.agnesklitsie.nl
Labels vind ik minder belangrijk dan een titel.
BeantwoordenVerwijderenMet een goede titel begin je je verkooppraatje toch?! Marktkoopman?!
Hoi,
BeantwoordenVerwijderenik ben het eens met Angel.
labels zijn maar dingen die je zelf belangrijk vindt. Tags. Soms verbaas je me ook wel met je labels. Kennelijk gebruik je soms labels die voor jou volkomen logisch zijn, maar waarvan ik me afvraag hoe je er aan komt. Ik zou het op prijs stellen als je wat meer oorzaak en gevolg weet aan te geven in je posts. Kop & Staart. Begin & Eind.
Soms even wat minder hard rennen, wat vaker om je heen kijken of er nog stervelingen zijn die je (kunnen) volgen.
O, en als erkend gebruikmaker van winkels lijkt het me ook handig wanneer je oog houdt voor de klant: diegene waaraan je je spullen (of boodschap) verkoopt. Ik weet dat de klant hoog in je vaandel staat, maar als klant van je blog weet ik niet precies wat ik aan je heb.
Wat verkoop je?
Of is het antwoord simpel: Jezelf?