maandag 22 maart 2010

maandag 9 uur 22 maart

het is niet te geloven, om 9 uur achter de computer om mijn blog bij te werken. bedacht dat ik toch misschien over een paar maanden een "echte"blog wil om dingen te gaan delen die ik lees en waar ik wat aan heb en om informatie te zoeken, wat een revolutie in een paar dagen. In Rijswijk vertelden ze me dat ze mijn twee artikelen over de catalogusproblemen hadden gebruikt in een vergadering en ook het artikel over bol.com viel heel goed. En daar doe ik het natuurlijk allemal voor. Heb dit weekeinde Niemand regeert van Marc Chavannes gelezen, een aanrader voor iedereen die vindt dat het de verkeerde kant uitgaat in nederland (in de politiek, het onderwijs, de zorg en andere publieke diensten)en daar wat aan wil doen. Las bij het blog van Zwettertje dat haar kinderen schamper reageerden op twitteren, dat deden mijn kinderen en de buurkinderen ook "KANSLOOS" vonden ze, wat zouden ze daar mee bedoelen Edo, is dat onbekendheid met het fenomeen of is de chat voldoende communicatie groet Agnes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten