woensdag 9 juni 2010

DING 22 Bibliotheek 2.0

Ik had de meeste artikelen van Janklerk en Edwin Mijnsbergen al gelezen, maar er nu een paar herlezen. Ik heb ook het interview gelezen met de bibliothecaris van Vlissingen die ook heel actief is. Vooral de dingen die zij ontwikkelen voor docenten en ambtenaren spreekt mij erg aan. Ook de interne Wiki over romanadvies is misschien iets om over te nemen en het werken met de Question Manager. Ik heb ook gelezen Scary things and great opportunities, Leuk!!! Ik had me aangemeld bij 2.0 Ning community, maar daar nu voor het eerst een bericht achtergelaten. Ik sta helemaal achter de 2.0 ontwikkelingen en denk dat wij daarin een gidsfuctie kunnen vervullen voor heel veel mensen die daar bang voor zijn. Kunnen we niet een nieuwe cursus aanbieden voor klanten over een aantal 23dingen?? Ik wil mezelf vanaf nu ook dwingen om dagelijks een kwartier te besteden aan bekeken van blogs enz. van de 2.0 community (een van de 10 tips die ik had gelezen bij een Ameikaanse site).

2 opmerkingen:

  1. Nog 1 ding te gaan!! tijdens de afsluitende bijeenkomst gaan we kijken wat we met al jullie goede ideeen kunnen doen.. zo ook jouw idee van 23 dingen voor klanten. Onthoud deze dus even en neem dit soort goede ideeen mee! Succes met het laatste ding!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk verhaal Agnes. Hoop dat je enthousiast meewerkt in het uitwerken en in de praktijk brengen van de ideeen van de 23-dingers in Kennemerwaard.

    BeantwoordenVerwijderen